رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

والیبال جوانان دختر آسیا| بلوری‌زاده: درتلاشیم تا نسل جدیدی از بازیکنان را معرفی کنیم

16:52 - 12 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۳۳۴۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: برای همه تیم‌ها آرزوی موفقیت دارم و تیم ایران با هدف معرفی نسل جدیدی از بازیکنان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست خبری تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان دختر عصر امروز (یکشنبه 12 تیر ماه) با حضور سرمربی و کاپیتان‌ تیم‌های ایران، تایلند، هند، ژاپن، چین، قزاقستان، ازبکستان، چین‌تایپه و کره‌جنوبی در سالن کنفرانس دانشگاه نظربایف شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد.

پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در این نشست خبری اظهار داشت: باید از کنفدراسیون والیبال آسیا برای برگزاری این مسابقات و موافقت تغییر رده سنی به زیر 20 سال تشکر می‌کنم. زیرا بازیکنانی که در دوره قبل به دلیل شیوع کرونا در این مسابقات شرکت نکردند، الان فرصت حضور در این رقابت‌ها را پیدا کردند.

وی افزود: خیلی خوشحالیم که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم و باید از قزاقستان هم برای میزبانی این رقابت‌ها تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان عنوان کرد: سعی کردیم تا نسل جدیدی از بازیکنان را معرفی کنیم که به لحاظ میانگین قدی بالاتر هستند. برای همه تیم‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این مسابقات بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از ۱3 تا 20 تیرماه با حضور 9 تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *